Du har ju hela helgen på dig!

Julbordet i fredags var riktigft trevligt.
Mycket folk, bra artister och såklart en massa mat =) Tack Micke & Kajsa! Vi drog när det började urarta. Tänk er en firmafest, det brukar gå ganska vilt till. Den där tysta slipskillen som alltid verkar så korrekt har supit sig redlös och står nu på bordet och dansar, någon stackars sekreterare gråter i ett hörn...osv osv.. Tänk er då säkert 40 olika firmor under ett och samma tak...! Finlandsfärjan gånger 1000, haha! Men vårat gäng hade trevligt och begav oss hemåt i rätt tid.

Ringde och väckte Linnea på lördags morgonen och vi drog för en fika/shoppingrunda.


Vi hittade en julskyltning. Varför ta tunnelbanan in till NK när det finns en runt hörnet hemma :P

Sen var det hem för att snabbt ta en dusch och göra sig klar för middag. Julia och Patrick stod för detta intiativ. Bra där ;)
Redan efter förrätten började det dyka upp fler folk som var redo för några drinkar innan kvällens utgång.
Några drinkar och en taxiresa senare var vi inne på Magenta. Skönt ställe men trångt blev det.
Träffade Lisa där inne i vimmlet. Riktigt länge sen jag såg henne, gullig tjej!
Kvällen avslutades (hör och häpna!) på Max :P
Tack Julia och Patrick för en lyckad kväll, våran tur att bjuda igen nästa gång!


Man lär sig aldrig att man ska säga nej till foto efter ett visst klockslag...
men men, jag bjuder på denna!

Jag fortsatte min helg med att gå upp "tidigt" igår för att fira 2:a advent ute i skärgården. Vi tog ribbåten till utö för att gå på deras lilla julmarknad och sen en lång lunch och adventsfika. Man mår så bra av att komma ut i skärgården. Frisk luft inga telefoner, riktigt mysigt! behövs ibland.

Idag har jag befunnit mig på kontoret hela dagen. Sötaste Lotta fyller 26 år idag. GRATTIS!!!
Efter jobbet mötte jag upp min kära faster för en fika och sedan var det dags för hennes plåtning hos Linnea.
Tror det blev en massa bra bilder :)

Nu ska jag äta sen middag och kanske slå på ett Gossip avsnitt.. =)

 
 






Trackback
RSS 2.0