Ett litet skratt förlänger livet

Efter bara några få timmars sömn och en låång dag orkade jag otroligt nog med ett 2 timmars pass på sats igår. Min övertrötthet smög sig dock fram då och då imellan maskinerna. Vet inte om resten av gästerna uppskattade vårat trams lika mycket som vi? Men varför inte förena nytta med lite nöje?! Min träningsfokus blev inte bättre då två killar som mitt under våran boll-mage träning kläckte ur sig: - Vilka fina ben du har Patrik (kommer inte ihåg namnet.) - ååh tack Martin! Att höra det när man är lite övertrött och dessutom ligger i en mycket underlig ställning på en boll och gör situps resulterar i att man ramlar av bollen och brister ut i asgarv. Ni vet när man försöker vara artig och inte skratta men så räcker det med att jag tittar på Linnea och det brister såklart.


Nu blir det snart afterwork här på kontoret. Musiken är i full gång, ölen är påfylld, chips och annat gått är på gång och alldeles strax är det dags för dansplattan på wii. Efter det ska jag vidare på Julbord med Fam. Engström. Blir första julbordet i år, ska bli mysigt!

Trevlig Fredag!

  

Trackback
RSS 2.0