Och silver medaljen går till...

Jag jobbar numera på Sveriges 2:a bästa byrå =) Härligt!
Blev riktigt spännande minutrarna innan. Vi firade vår segern med champagne och mat på Rich igår. Next year Bsp goes number one!!!



Nu har jag precis kommit hem från en pepparkakskväll. Jag och Linnea har bakat pepparkakor för fulla muggar.
Det blev några vändor till Ica då vi glömde både kavel och formar första gången.

Linnea: Äh man kan kavla med ett glas
Jag: Är du tokig?! Klart att vi måste ha en kavel

Jag tyckte att vi skulle baka hos mig eftesom att det var närmast. Så kallt att gå långt. Linnea tyckte att vi skulle vara hos Bingo eftersom att hon redan sagt till Johnny att vi skulle komma och baka och han hade ordnat julmust.
När vi kommer fram ser inte Johnny alls så förtjust ut i våra bakplaner. Vi stängde av hans musik och satte på julmusik, vi störde förmodligen rätt bra i hans dataspel-grejs. Men det blev ju goda pepparkakor tillslut!



Sleep Tight!

Kommentarer
Postat av: bloggdesigner

kika in min blogg där du kan få jätte fina bloggdesigner för otroliga priser! från endast 5kr!

2008-12-12 @ 01:08:48
URL: http://designamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0