Café Opera 3:e december

Det gäller att vara flexibel. Jag och Alex började dagen igår med att rensa lite på lagret, så jobbarhandskar åkte på och sedan var det bara att börja rensa. Stressa järnet därifrån för lite plugg och annat fix för att sedan snabbt hem och hämta upp kläder och beställa Taxi till Café Opera där jag skulle bjuda på drinkar.

Kom en hel del folk, dock väldigt sent!
Hade en trevlig kväll med goa drinkar ;)

Tjejgänget på plats :)





Fredrik kom förbi


Bobby Malmlin var uppeoch spelade

Fullt ös :)

Tack alla som kom för en trevlig kväll!

Nu ska jag ta en sushilunch.


Kommentarer
Postat av: Thea

Du er tagget, se min blogg ;)

2008-12-05 @ 14:21:28
URL: http://instockholm.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0