Det finns många fester....men bara en Linnea!

Så otroligt trist väder idag. Blir inge båt med andra ord.
Istället satte jag igång och jobbade...massa mail att svara på och lite ärenden.

Vi skulle åka och jobba i Båstad under Tennisveckan. Riktigt kul då jag inte har varit där tidigare + att hela kontoret nästan är där då vi har en massa event under den här veckan i Båstad.
Tanken var att jag, Camilla, Linnea och Calle skulle åka iväg.
Nu har Linnea fått förhinder då hon måste hämta ut en nyckel mitt i veckan. Såå Tråkigt!
Dessutom fyller hon år den 15:e. Så nu tror hon att hon ska få fira sin födelsedag själv när alla andra är bortresta?! Inte en chans att jag åker iväg till båstad utan henne när min bästaste Linnea fyller år.
Nej som sagt, finns många fester men bara en Linnea. Ska värna om sina vänner!
Vad är en fest i båstad mot tårta på Linneas födelsedag?!
Vi tar Båstad en annan gång...












Trackback
RSS 2.0