En sån dag

Idag är en sån dag som jag bara skulle vilja åka långt långt långt bort.
Skulle bara vilja sitta på en ö i något varmt land och skita i allt!
Ingen stress, ingen press, inga jobbiga beslut, inte tänka överhuvud taget utan bara vara och må bra och strunta i allt annat.
Men jag tänker inte åka till någon ö, Nej! Jag tänker stanna, och jag ska göra det bra!

Pratade nyss med min söta Sandra i telefon. Hon känner mig så bra och vet precis vad jag behöver höra för att få mig att resa mig igen. Love U!


Firade i alla fall underbara Linnea igår. Riktigt trevligt med middag på hotellet och sedan vidare till soapbar.
Ska se om det kommer lite bilder sen :)

Nu ska jag göra lite nytta!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0