Gotland

Tog båten till Gotland igår.
Ska jobba här under några dagar. Riktigt kul då det är kanon väder + att nästan hela kontoret är här.
Har precis varit uppe och käkat frukost och tänkte nu springa ut i solen. Blir kanske en dag på Toftastrand.
Gotland är så otroligt vackert!
Träffade en massa andra bekanta igår också. En gammal arbetskamrat som jag inte har träffat på jag vet inte hur länge.
Lite stockholmare som man annars brukar stöta på "ute" i stockholm.
Kom sedan fram några stycken och frågade om inte jag hade gått walthers i haninge? det har jag ju :)

Vill stanna här i några veckor oh bara ha semester nu! 



Någon ville gärna följa med till Gotland. Ha la sig åtminstonde i min väska.


Vi var förbi Kallis igår...


Ett grymt bra coverband som spelade. Håkan Hellström o allt ;)




Fullt ös var det!

På med brillorna och ut i solen nu!

Kram!









Trackback
RSS 2.0