Here I go again

Ribbåtsturen var sjukt kul! Måste man verkligen prova om man inte har åkt det innan...om man inte är rädd för fart och hopp såklart ;) Länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde då!
Vi kom i alla fall till utö, där vi gick och åt hos Marcus.
På vägen hem åkte vi i ett lite lugnare tempo för att åka runt och titta på lite historiska saker. Rätt intressant faktiskt men jag började undra hur sjutton jag kunde få MVG i historia för jag hängde inte med för 5 öre!


Sån här snygg overall får man på sig när man ska åka ribb.
Den var riktigt mysig, så det var knappt att jag ville ta av mig den :)



Mamma med håret i ansiktet


Trotte var också med


Min kära far var Kapten


Min söta mormor


När vi kom fram till utö stod det här utanför matstället.
hahah ganska otippat att hitta ett skidställ i stockholmsskärgård, men kul!


Åkte hem vid solnedgången, så fint!

Måste säga att jag är imponerad utav min mormor&morfar och framor&farfar som var med.
Det hoppade ändå rätt bra ute på mysingen.

Igår vart det en snabb shopping i farsta och sedan bio med Trotte. Vi gick och såg Mama Mia.
Om ni inte sett den....SE DEN!
jag är ju lite utav en sucker för alla musikal grejer så den här filmen passade mig väldigt bra.
Otroligt häftigt att Abba vart så stora som dom är!

Så nu kommer jag gå runt och sjunga dancing queen i en vecka framöver ;)

Har precis kommit till jobbet, men finns ingen annan än jag här?!
Måste nog ringa och kolla...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annie

JAg vill också åka båt...

2008-07-15 @ 14:13:42
Postat av: LindaLusen

hahah din båtgalning! du får ta en sväng till stockholm ;)





2008-07-16 @ 12:54:45
URL: http://lindalusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0