Kaloriresa

Var som sagt i Ystad i helgen. Mysig stad!
Vi hade en ny arbetskamrat med i gänget. Han vart årets man i år och hade stenkoll på allt som har med kalorier att göra.
Man tycker kanske att jag som tjej bör veta sånt där tjaffs, men helt ärligt har jag absolut ingen som helst aning om hur många kalorier en glass innehåller?! Inte ens hur man räknar?!

C som kunde det här har nu lärt mig lite.
Så från och med nu ska jag leva på keso och kyckling.
haha nej så blir det antagligen inte, jag kör nog på som vanligt: Käka vad du vill (måttlig mängd) och se till o rör på dig!
svårare än så är det inte!

Regn igår så grillningen vart inställd!
Skjuter upp det tills en annan mer solig dag.

Så på min lediga unnade jag mig en sovmorgon. Sen vart det frukost med färska jordgubbar.
Hittade en gammal låtlista från 2004. haha bara en massa godingar som jag satt och lyssnade på medans regnet ÖSTE ner.
När det väl slutat regna vart det ett snabbt besök på kontoret. Lite bilbyte och snabbmöte med T.
Till kvällen kom söta Ann förbi på salladsmiddag och en KORT prommis.
Har knappt hunnit ses någonting i år, så det var trevligt med lite uppdateringar.

Ledig idag också, och har varit ute i haninge och varit lite social med min bror, solat, målat naglarna...
Så skönt att bara ha en slapp dag ibland.

Imorgon beger jag mig av till Halmstad för att sedan åka vidare till Kalmar och Öland.
Semester? Nej....jobb ;)



Jag, Adam och Linnea

Linnea, Kapten och Jag

Kram på er!


Trackback
RSS 2.0