Kidnappat en unge

Efter att jag jobbat så fick jag så långtråkigt när det var så trist väder, så jag åkte och kidnappade min kusin som var ensam hemma och drog med honom till dalarna.
Så nu sitter vi här i hedemora med släkten och har fikat och läst lite skvaller tidningar. skönt att bli lite bortskämd med hembakade bullar och saft ;)
Imorgon ska vi till golfbanan halv 10. Har ju en kusin som bor här som har världens talang i allt som heter idrott. Alldeles nyss tog han alla med storm i friidrott och nu har han blivit uttagen som en utav dom bästa i dalarna i golf.


Har tjatat till mig att vi ska plocka jordgubbar också. De har självplock här med en hel åker full av jorgubbar.
Perfekt att plocka en massa och frysa in till vintern som man kan ha och göra smoothie av sen.
Jag brukar dock vara bättre på att äta än att plocka och spara...haha!
Trackback
RSS 2.0