LantLinda

En mysig heldag på landet blev det idag.
Började dagen med golf. Har provat några gånger tidigare men inte alls haft något tålamod.
Nu fick jag proffshjälp och märkte genast framsteg. Riktigt kul faktiskt!
Ska försöka komma iväg och spela lite här hemma någon dag.





Gick med en runda på 9 hål. Blev en ganska lång promenad.


Sen blev det självplock av jordgubbar!
Så himla mysigt...och Gott ;)


Fick i alla fall ihop några liter.


Massa nya katter hade dom, och jag bjöd dom på glass.



Vad är en gård utan en traktor?!


Här inne är det fullt med hö...halm eller vad det nu är?! haha
Det bästa jag visste när jag var mindre när man kom hit. Springa dit och klättra och hoppa runt i allt hö.



De har en sjö precis vid sin gård men det blev inge badande för min del.



Jag doppade åtminstonde fötterna


Sen var det dags att säga hejdå till kossorna och kusinerna.

Bästa stället att vara på om man bara vill ta det lugnt och få lite frisk luft :)

Nu är jag hemma igen, jobba imorgon!

Sleep well

Kommentarer
Postat av: Ylva

Haha Linda nu är du väl ändå fel ute?! Det där är ju min hemmaplan ;)

Kramar Ylva

2008-07-13 @ 22:16:42
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0