My Hump

Var för ett tag sen och gjorde ett jobb för nya märket Dbrand.
Stod modell för ett par jeans de har i sin kollektion, Riktigt fina jeans!
Hittade denna bild på deras sida.


My hump + lite pudelhår


6 olika jeans modeller (färger).

Foto: Bingo och Linnea.

Min styling var ganska rolig. Jag blev pudel stylad.
haha de våffla hela mitt hår så att det vart STOORT.


Här finns i alla fall dessa jeans att få tag på:

www.Lyx.se
www.Nelly.se
Slatgo & Clemenza på Odenplan
Item Store på Söder
Corinne & Friends Sturegallerian
Milk and Honey Göteborg
Yellow Karlstad
Radiodays Örebro
Åre Skidsport
S.t Louis Store Finland
Fancy Us Drottninggatan 81
IS Åre
Dry Lake Sturegallerian
Greencha Norrköping
Onboard Uppsala
Lyx.se butiken Visby
U-clothing Sturegallerian
Melangé Västermalmsgallerian




Kommentarer
Postat av: cissie

visste nte att du hade en blogg gumman :O ska genast börja följa den ;)

Pussar

2008-07-02 @ 16:32:19
URL: http://cissie.bloggspace.se
Postat av: Andreas

Fröken Linda, trevligt att du fick göra ett jobb för Damon o C/O :) Hoppas fan att du fick behålla jeansen bara! ;)

2008-07-04 @ 23:06:05
URL: http://rabbes.blogspot.com
Postat av: LindaLusen

Andreas: Haha jadå jeansen fick jag behålla :)

nu måste jag spana in din blogg också...

Hoppas allt är bra med dig annars!



Cissie: haha har börjat följa din med ;) Hoppas du har det bra i Götet. Puss!

2008-07-05 @ 15:42:58
URL: http://lindalusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0