Sool

40 års kalaset igår var trevligt. Mycket folk och grillning, precis som det ska va!
Tack så mycket Bodil, hoppas du var nöjd med kvällen :)

Jag gick dock lite tidigare för att möta upp Linnea, Deniz, mfl för ett besök på mosebacke. Har tjatat om att jag måste gå dit ett bra tag nu då alla har sagt att det är bästa stället på söder.
Vi måste ha kommit dit helt fel dag eller så har vi gått fel?! För bra var det inte! Jättemycket folk men dålig musik och lokalen var väl ingen höjdare den heller. Att han i garderoben hade sönder Linneas väska var droppen!
kanske ska ge stället en chans någon annan gång, men som sagt en annan gång....
Istället tog vi oss in till Stureplan för ett nytt försök.
Visst att alla åker till Båstad under tennisveckan men jag trodde inte alla som i A-L-L-A åkte dit. Det var tomt på stureplan, knappt en människa. nästan läskigt tomt...
Det visade sig vara mest folk på Donken så våran kväll slutade med hamburgare och glasskalas där.

Idag är det däremot SOL och jag är ledig :)
solning står högst på schemat.
Min Pappa har köpt en ny leksak som jag tänkte bege mig ut med ikväll. Var ett tag sedan han skaffade sig denna men har inte hunnit följa med någon gång försen nu.
Det blir en tur till Utö för att hälsa på bror min som jobbar där.


Här är nya leksaken. Ska tydligen gå galet fort :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0