Stand Up

Hemma efter en grymt trevlig och effektiv helg i Karlshamn. Mysigt att komma iväg och vara ledig :)
Festivalen var precis sådär som den ska vara. Mycket folk (glada människor!), musik på gatorna, massvis av stånd med godis eller sånna där reggae mössor som man kan prova tills att man har skrattat så mycket att man har kramp i magen. Sen får vi inte glömma tjurridning, haha såå kul!


Jag glömde nog bort att det stod en massa publik runtomkring, jag skrek ändå!


Linnea, hon var nära på att vinna över mig så jag bad han som skötte farten till tjuren att försöka slänga av henne snabbt :P


Deniz i full fart


Nej det är ingen fluga, det är jag!


Dom tre Frankarna efter en glass paus.


Den 4:e Franken hann vi snabbt säga hej till. Såå otroligt söt unge.

Efter en hel dag på stan skyndade vi oss hem för att duscha och snabbt byta om.
Nästan pinsamt att berätta det här men ni kommer antagligen inte bli förvånade. Klockan 18.00 skulle vi iväg på en förfest till några som hade ett stort hus en bit ifrån. Vi tänkte ta en snabb powernap innan vi skulle göra oss iordning. Vad händer? Jo, vi vaknar 20.00!!! hahah så typiskt oss!
Snabbt in i duschen för att sen åka in till stan och möta upp dom andra där istället.
En massa dans och trevligt folk. Sen blev det lite fyllekäk på något kebab hak och sedan tillbaka till Linnea för en efterfest.




Jag vet inte riktigt vad vi håller på med här...


Blommiga Linnea redo för kvällen.


Deniz - Men ni har ju hur många sånna biilder som helst?!

Nu har vi en till ;)


En suddig nattbild ifrån öltältet.


fast för våran del blev det cider.

Efter en go frukost imorse började vi åka hemmåt.
När vi kom fram till Söder stöter vi på Björn Gustavsson. Vi går och käkar Thaimat.
Blir sedan medbjudna att följa med på en standup kväll på BigBen.
Har aldrig varit på det förut så var kul att se, även om jag och Linnea var rätt slitna.

Var sådär halvkul i början men den sista person som kom upp på scen var riktigt grym.
Så ska man gå flera gånger ska man nog kolla upp att det är bra (roliga) personer som kommer.

Jobba Jobba imorgon, så ska nog börja röra mig mot sängen.

Sov Gott!


Trackback
RSS 2.0