Tylösand

Låter det inte härligt så säg?!
Jobbade i onsdags på Hotell Mårtensson. Ett trevligt ställe med MYCKET folk, dock var de flesta väldigt unga.
Stötte på Hammarbys fotbollslag (igen) som var där och festade efter sin match mot Halmstad.
Lite besvikna på att jag var djurgårdare som dessutom bor på söder...Men mig övertalar dom inte minsann.
Vart i allafall bjudna till deras match de spelar på Måndag. Kommer inte ihåg mot vilka?

Igår hade vi en ledig dag som vi tillbringade på Tylösands strand. Vi mötte upp Linda Excell och några trevliga kompisar till henne. Hade en riktig heldag på stranden med kanon väder. Ett första dopp för i år vart det för mig också :D
Så underbart! Jag funderade på om jag skulle stanna hela sommaren ut, Bygga mig ett sandslott och bosätta mig där.








Kom aldrig riktigt igång med sandslottet så vi bokade rum på strandhotell på Öland istället ;)
Kom hit runt 9 tiden igårkväll. Perfekt tänkte vi. Vi vilar en timme så går vi ner till hotellets krog som ligger precis nedanför.
Tjohej, klockan 3 på natten vaknar jag och ser att Linnea ligger helt däckad bredvid mig...haha!
Aja vart ingen utgång för oss men en väldans massa sömn, behövde vi nog!

Har legat och solat vid hotellet idag också och sedan tagit en runda på stan.
Nu är det dags för att jobba igen. Harrys på Öland.
Annie, se till o kom dit nu ;)

Nej...nu blir det middag på hotellet.


Soolkram från Öland




Kommentarer
Postat av: Annie

Jag var så jävla trött tyvärr :) men jag tycker du å la familja kan komma å hälsa på någon gång det blir man aldrig för gammal för :)

2008-07-06 @ 23:04:06
Postat av: LindaLusen

haha nej det är sant!

Men får se om jag hinner ner någon mer vända.



Du får höra av dig om det blir någe stockholm för dig.



Ha det gött!

Kram

2008-07-07 @ 00:22:29
URL: http://lindalusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0