Mandelolja och glass

Lite paus i bloggen efter Gotlandstrippen. En intensiv men kul helg hade vi!
Älskar Gotland, så otroligt mysigt. Åkte en TIDIG färja hem och har jobbat järnet sen dess.
 

Här är Kalle i sitt esse! Denna Kalle är en väldigt rolig person som har fått mig att skratta så att jag har träningsverk i magen. Han går numera även under namnet "Kalle-mandelolja-bortamatch-Eriksson"

 
Jag och Linnea här med våran Picknick.


Det blev Plankan för Linnea, men hon såg gla ut ändå!


Pirates!


Kalle missar aldrig en solchans, inte ens om det är middag :P


Vi mötte upp denna rara tjej för en fika. Hon hade fått sparken samma dag men var rätt nöjd med att få vara kvar på gotland och käka glass några dagar till.


Jag och Kalle jämför muskler. Du får nog äta lite mer gröt Kalle...


Här skule jag lägga upp en bild på Linnea när hon sover på båten på vägen hem. Internet krånglar så funkar inte.

Det var en snabb Uppdate från Gotland.

Nu är jag ledig i några dagar och befinner på Öland. HÄRLIGT!


SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0