All I need is love and färska jordgubbar

Vet inte hur många liter jordgubbar jag har ätit senaste veckorna. Men hey, det är ju nyttigt och gott ;)
Sitter på hotellrummet i malmö nu med Linnea bredvid mig...tror hon har somnat?!
Jag ska nog ta och sova en liten stund jag med snart...
Har haft en sjukt stressig vecka! mycket som ska planeras och fixas inför alla event. Åkte in till kontoret vid 11 igårkväll för att fixa lite mera, då sitter både R och A kvar på kontoret och jobbar dom med, haha!

Radion var kass i bilen hela vägen ner, men vi hittade en cdskiva som någon glömt kvar på golvet i bilen.
Vi satte på den för att kolla vad det fanns för musik...
Det visade sig finnas tre låtar och den första var en helt UNDERBAR låt som fick köras på repeat resten av resan.
Vi hittade den på nätet nu och spelar den fortfarande på repeat. Rihanna- cry- LYSSNA!

Frukost till halv 11 imorgon. Sweet!
Sen blir det nog en tur till Ystad på dan för att hälsa på våran söta Annapanna. var evigheter sen!


Det var Mickis sista dag på kontoret igår. Trist!

Kommer sakna henne och våra mysiga lunchdejter vid nybrokajen.

Fast vi har ju bokat in en Lars Winnerbäck spelning som vi ska gå och se sen när alla är tillbaka från semesterveckorna.

Lars Winnerbäck...det kan ju inte bli annat än bra :D


OJ, halv 11 redan. Får bli en snabb powernap.

Kommer säkert vara alldeles övertrött inatt, ni vet sådär när man bara skrattar åt allt och är sjukt flummig, mer än vanligt ;)


Kraam!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0