Jag och dammråttan

Hemma igen efter en mysig och välbehövd fika med Linnea på muggen. Var ett tag sen vi var där nu, mycket bra place!
Jag skippade cider idag och körde på en kopp te.
Stötte på världens sötaste hund.
Kom på att jag saknar lite djursällskap, är så mysigt! Lyssnar alltid och säger aldrig emot.
Jag vet....en massa jobb och ansvar också. bla bla bla....

Har alltid haft något husdjur annars. Katt, kaniner, marsvin, sköldpaddor, fiskar, ja till och med grodor, haha!
Har visserligen en söt liten katt (Elvis) hemma i haninge men vet att jag inte kan ta med han hit.
Han har det så mycket bättre där han kan springa ut och in som han vill.
Tror inte riktigt att en lägenhet på söder lockar så mycket, så jag får hälsa på honom istället.
Får väl nöja mig med någon dammråtta här o där :P

Hittade dom här bilderna.
En delfin vore ju inte så tokigt att ha.
hahah var så sjukt rädd när jag skulle i här. Stod en massa folk och skrattade åt mina
panikskrik när jag inte våga hoppa i.
Väl i vart man ju föräslkad....riktigt coola djur!




hahah varför jag?!




Delfintaxi ;)



Vad har hänt med Sommarvärmen?! Kom tillbaka!
När man är iväg och jobbar en hel helg då är minsann solen framme, sen när man har tänkt att vara ledig då
är det stora regnmoln på kartan.


Sovdags!

kalaspuss





 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0