Faaaan

Jag säger väl som resten av Sverige just nu: Fan!
Jag hade satsat 2-1 till Sverige och det var drinkar som stod på spel.
Nu blir det till att bjuda barpersonalen på drinkar ikväll...hmm hur ska jag komma undan det här nu då?!

Annars har vi haft en ganska mysig dag, slapp som sjutton.
Frukost halv 11, sov några timmar till innan vi begav oss ut på stan för att spana shopping och picknicka med jordgubbar och mjukglass.

Tillbaks till hotellet för att se fotbollen. I halvlek sprang vi och köpte thaimat som vi sedan åt i sängen framför matchen.
Johannes är rätt sur nu. Han tyckte att vi skulle satsa 2-1 till Spanien men jag övertalade honom, var ju nära i alla fall! Dessutom ville han ha pizza men jag och Linnea tvingade på honom thai som visade sig vara mindre god....hahah ligger nog inte på plus just nu :P


Snart är det dags att dra till krogen Etage här i malmö. Känns som att stämningen kommer vara lite sisådär, men äh! efter några drinkar har säkert folket glömt att vi förlorat idag.


Här är personalen vi satsade mot...ooops!



Till och med Linnea var nästan lite inne i matchen.
Vart så arg att sverige förlora så att hon hota med pistolen :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0