Kär!

Måste ju visa den fina bilen jag gled runt i en dag förra veckan.
Vart (Blev, eller hur moster?) helt förälskad i den här bilen.
Ni vet känslan man får när man har hittat dom perfekta skorna, sån känsla var det att åka bilen!
Har tyckt att det verkar rätt onödigt att lägga ut en massa pengar på bil, men nu har jag nog ändrat mig där :) 






Sara fick köra först eftersom att hon var den som kunde vägen.

Malena med sin bil



Vi gick upp till Volvos Showroom för att prata med Pär. Vart bjudna på fika men någon bil fick vi inte även om vi försökte ;)

Jahapp, då är det väl bara till att sätta igång och spara...för en sån här bil SKA jag ha!



Nu måste jag skynda mig ut för att parkera om bilen jag har med mig hem idag (en betydligt mindre fin bil) så att jag inte får böter. Brukar vara rätt duktig på att fånga sånna annars.


See Ya!




Kommentarer
Postat av: Anna Bergh

Hej Söta...

Visst inte att du har en blogg...kul.Den ska jag börja läsa..

Miss U..STOR PUSS

2008-06-16 @ 21:08:09
Postat av: cissie

haha Linda köp den INTE! går cabrolen sönder så är du sedan ruinerad! inte billigt kan jag lova. ;)

Pusspuss

2008-07-02 @ 16:21:04
URL: http://cissie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0