Midsommarbus på öland

Nej vi var inte så farligt busiga...
Vet inte vart jag ska börja, så jag låter bilderna tala lite för sig själva.


Vi kom i alla fall iväg tillslut. Jag, Linnea och Sofia sjungandes i bilen hela vägen ner till Öland.
Mitt i natten började vi leta efter huset vi hade hyrt.
En hel gård hade vi tydligen hyrt. haha
Stoort hus med jacuzzi, ångdusch, altan och allt ni kan tänka er. Sweet!
Vi dumpade våra väskor (vi hade packning med oss för minst 4 veckor) i huset, sedan bagav vi oss till Camillas sommarställe som inte låg så långt därifrån.
Det hade redan kommit en hel del folk och vi slog oss ner i partytältet för att ta oss en första midsommarcider.
På morgonkvisten gick vi till huset för att få oss några timmars sömn inför midsommarlunchen ;)


Vi skyndade oss att ta det bästa rummet.
Även om det fanns sängar för 20 personer.


Hatkärlek!
Vad är en midsommar utan kuddkrig?



Här är huset och Jag på midsommarmorgonen


Linnea go o gla!


Hittade en gammeldags vattenpump...som tråkigt nog inte fungerade.


Sen var det dags för Lunch. Jadå, både sill och Potatis fanns med :)
och jorgubbstårta!


Volleybollmatch därefter. Stockholm mot skåne.
Vet inte hur många gånger vi sjöng ramsan
STOCKHOLM STOCKHOLM VÄRLDENS STAD
STOCKHOLM STOCKHOLM STAN I VÄRLDEN
hahah delade meningar om vilket lag som vann
Ser ut som att jag sliter hårt i alla fall.


Busted!
Först klänning, sen spela!


Chill med öl, jag vet jag dricker inte ens det smakar piss.
men den passade så bra in med kepsen.


Vattenpipa fanns såklart med under kvällen.
Linnea man behöver inte två!!!


Mys i partytältet på kvällen! Vi går numera under namnet L&L.


Sötnöten Camilla som styrt upp det hela. Thank u!!!


Det är inte solbrillor, det är coolbrillor!


Några tog ett kvällsdopp


Vi lånade cyklar som vi tog oss hem med på kvällen. Så underbart att cykla på landet.

Sen var det Lördag och lite städning innan vi åkte in till Borgholm för att hälsa på Linneas familj.


Linnea och hennes otroligt söta broder!


Vart en utgång på Strand Hotell tillsammans med Lena och CO som också var på öland.
Gaalet vad mycket folk. 2,5 timmes kö för att få en stämpel.

Jaha så här var min midsommar helg :)
Hoppas ni haft det en bra helg!

Kramar











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0