Nu har jag det!

Öppnade precis mitt fönster för att det var så oerhört varmt inne, det spelas musik någonstans där ute. Har gjort det i flera kvällar. ganska högt, inte för att jag störs av det då det är rätt skön musik. Men har varit lite nyfiken på vem det är som spelar...NU kom jag ju på att jag har ju nästan mosebackes uteservering som granne och det är såklart full fart där.
Ganska sweet faktiskt ;)
Så om ni ser någon dansandes i ett fönster så är det jag!


Matchen mellan Sverige och Grekland är igång och likaså "mitt" event för Falcon Lite och Exporten på nya profilflaskan.
Falcon är ju sponsor till Svenska Landslaget så har varit mycket att göra.
Så fortsätt nu att kolla på matchen och drick Falcon ;)



Heipa!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0