Snabb bloggning

Sitter mellan middag, telefonen, och mailen...much to do!
Måste hinna tvätta också...

Imorgon åker vi i alla fall till Ystad. ska bli kul att se Linneas och Annas town.
Anna fyller 25 på onsdag så ska försöka hinna med att fira henna när vi är där nere.
Måste klura på någon bra present...

Anna ringde frågade om jag ville medverka i en musikvideo som ska spelas in på söndag.
Hade varit kul, Men fick tacka nej, kommer aldrig hinna. Synd synd.

Nej nu ska jag springa vidare och göra lite nytta.
Har glömt och hämta ut mina skor idag som jag hade lämnat in på lagning (en cykeltur med fina skor är inget att rekomendera :P) Så ska se om min kära mor har lust att hämta ut dom åt mig imorgon eftersom att jag är borta i helgen. Vill ju inte att dom ska sno dom, det skulle visserligen vara helst förståerligt då dom är riktigt fina!





See Ya!


Kommentarer
Postat av: Anna

AHHH...du e för söt och gullig!!

PUSSS på daj

2008-06-27 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0