Sol jobb och fest

Har varit så fullt upp hela veckan att jag knappt har haft tid att kolla min mail.

Det började med att jag fick den här inbjudan.
 image77

Galet trevlig fest.
Massa trevligt folk, god mat och bra väder.
Att jag fick hälsa på Björn Gustavsson var ju bara ett plus ;)
Söt kille med grymt bra humor, han skulle man ju vilja ha med på alla fester och grillkvällar.
Jag och Linnea sjöng karaoeke, hahah Linnea var verkligen i sitt esse med all rätt.
Grymt ordnat och tack för en trevlig kväll!
image80
Fick den här bilden skickad till mig på dan.
Haha dom hade ju verkligen laddat upp för en helkväll.

image79
Bingo stod för coolaste klädseln den här kvällen.
Här med hans flickvän Kary.

Upp tidigt för att jobba dagen efter och förbereda för våran afterwork vi hade anordnat.
Vi hade hyrt in oss på hotellet. Ett ställe jag nog kommer besöka fler gånger. Så himla fin trädgård där man gärna tar en drink efter jobbet.
Vart en massa Rosé och mingel med kunder och personal. Gick sedan vidare till Vapiano och åt pasta för att sedan fortsätta festen på kontoret vidare till utecompaniet och till sist vidare till någons fototstudio för att lyssna på skön musik och dricka kaffebaileys.
Filip och Peter hade cyklar med sig. Knäpp som jag är skulle jag promt cykla genom hela stureplan med mina 10cm klackar. Dessutom skjutsa folk också. Ingen bra idé! men fan vad kul vi hade.
image78

Satt i söders parker och åt jordgubbar igår men har lyckats dra på mig världens förkylning så kvällen vart lugn.
Nu ska jag ta med mig en vattenflaska ut i solen och vila upp mig för den kommande veckan.

SOLKRAMAR från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0