Stress Stress Stress

Galet vad stressigt jag hade det igår. Upp tidigt tidigt för snabbt åka in på kontoret för att fixa det sista inför eventen.
Personal ska tillsättas, löner ska fixas, material ska vara klart, bilar ska finnas....

Fick sedan kasta mig in i bilen och åka och lämna lite mer material till uppsala där det saknades. Varför ska det alltid vara så mycket kö när man har bråttom?! Hur som helst så kom jag dit tillslut. Skyndade mig tillbaka till stan där jag skulle vara kl.7, kom dit kvart över 7. Sedan var det järnet vidare till söta Deniz som skulle fixa håret på mig.
Om ni någon gång ska fixa håret så ska ni fråga efter Deniz, så sjukt duktig!
Linnea fick sitt hår fixat samtidigt. När vi var klara var det bara att fortsätta stressa. Sverigematchen hade redan börjat!
Vi åkte hem till Deniz för att se matchen och äta middag...och godis :)

Matchen, tror jag låter bli att kommentera det. Tråkigt! men men.... Blir nog Holland som vinner i år, dom verkar ju grymt bra.

Efter matchen skyndade jag mig hem för att börja packa och tvätta inför midsommar.
För nu mina vänner...har jag semester!!! Åtminstonde en lång helg :)

Vi tar bilen ner till Öland idag. Har bokat ett hus därnere där vi ska fira midsommar.
Vi blir runt 30 stycken. Jag vet inte vilket hus det är ännu, vet inte riktigt vilka alla är som ska med, ingen aning om vad jag har packat och inte packat och jag har inte hunnit handla jordgubbar ännu. Men äh det löser sig ;)

Nu är det ju midsommar med allt vad det innebär. JORDGUBBAR, SOL, BLOMMKRANS OCH EN MASSA SÅNG




Deniz tvättar håret



Förra året var jag och seglade i grekland på midsommar, inte så tokigt det heller.



Trevlig midsommar på er!


PS. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN KÄRA MOSTER!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0