Alla som inte dansar är....

Det vart en rätt lugn kväll igår. Kilade ner till puben på götgatsbacken och mötte upp lite folk. Sen vart det en film hemma.
Träffade Niklas på puben som har restaurangen 1900 och bestämde att vi skulle gå dit idag.

Innan vi gick dit så har jag sprungit runt i alla snowboard/skate butiker man kan tänka sig i stan och lämnat massa kataloger och varor. En fika på waynes hann vi med imellan allt spring.
Sedan var det bara hem och göra sig iordning för en kväll på 1900 och sedan vidare på Abassadeur.
David som var DJ ikväll, alltid lika rolig och BRA musik! Ellinor fixade listan och Oksana hade hand om vippen och stod för drinkarna, tackar tackar :) Linnea stod helt klart för finaste klänningen!
En riktigt skön kväll som slutade med efterfest på donken, otippat va?

Nu sitter jag här hemma och är konstigt nog inte ens trött. Det är ju ljust ute!
Men går jag och lägger mig nu och sover till halv 12 så får jag ju sova mina 7 timmar ;)

Lite bilder från natten:

image55
Daniel Boudal, Malene Dahl och jag

image56
Oksana och Karin

image57
Söta Ellinor

image58
David med hörlurarna i högsta hugg

Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra blogg
älskar den
Kram Kram

2008-05-18 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0