At work

Sitter nu på jobbet och det är sjukt varmt här innepå kontoret.
Väntar på ett bud som ska komma med en massa tröjor som vi har beställt. Vart är dom någonstans?!

Hade en massa ärenden ute på stan igåreftermiddag så jag tog bilen med mig hem (jobbets bil , så brukar annars stå vid kontoret). Från söder till Nybrogatan imorse tog det hela 45 minuter. Sanslöst!
Helt värdelöst med bil i city. kö kö kö sedan alla dessa cyklar och mopeder som ska tryckas imellan. Ett stort KAOS är vad det är. Sen kommer det bästa, fickparkering. Alltid lika jobbigt att först hitta en plats och sedan försöka sig trycka in där.
Fick hjälp av en snäll byggarbetare idag när det vart lite mycket bilar och byggställningar runt omkring. Han måste ha sett min förtvivlade min och kom fram och frågade om jag behövde hjälp. Tack!
 
Ikväll kommer jag att jobba på Stures, Laroy och Hells. Kom dit får ni se vad det är för skoj vi ska hitta på ;)

Förresten om det är någon som läser som är sugen på att jobba i helgen har vi en kul grej med smirnoff. Hör av er i så fall!

Nu kom budet, back to work!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är bara o jobba på honey pie! =)
Ses hemma hos mig på en drink sen,, en kall,, don't you dare forget! ;)

PUSS

2008-05-23 @ 15:04:55
URL: http://linneafrank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0