chocholate man

Det var järnet hem från jobbet igår för att snabbt duscha och göra sig i ordning för kvällens arbete.
Skulle åka hem till Linnea innan för en drink men taxin var jätte försenad så vi åkte direkt till kontoret.
Där laddade vi upp med Rosé och jag började sminka Philip som är chocholate man.
hahah brun vart han i alla fall.
När de resterande gänget kom tog vi taxi in till stures.  Drinkbordet var fixat så det var bara att sätta igång att bjuda upp folk och ge dom en axe parfym.
Var kanske där en timme sen gick vi vidare till Laroy, Hells och sist White room.
På White room satt det ett gäng vid bordet bredvid. Dom kom över med en massa shots och jag bjöd på lite axe sen började vi prata lite allmänt. Hur som helst så berättade dom att dom spelade fotboll. Ah kul det har jag också gjort sa jag.
Jag - vart jobbar ni annars då?
Dom - nej alltså vi lirar fotboll
Jag - Ni kan ju inte bara springa runt och lira fotboll hela dagarna?
Dom - Jo vi spelar i allsvenskan, vi är här med laget.
Dom - I vilket lag spelade du?
Jag - Äh det var inget förresten...Ta lite axe vettja :P

haha sån bra koll har jag!

En efterfest styrde vi upp sen. Vi drog till Bingo som hade kommit hem efter en utekväll och dom satt nu och rökte vattenpipa och pratade. Vi vart kvar där rätt länge men runt 6 kanske 7? tiden började det kännas som att det var dags att knata hem och sova.

3 timmar senare går jag upp. Sätter på mig dom största brillorna jag hittade och skyndar mig till kontoret för att lämna bilar + allt material till de gäng som ska ut och jobba i helgen.
Var nyss och köpte frukost/lunch på sandys för jag har helt tomt på mat hemma. Måste nog ta och handla idag.

Vad ska jag göra nu?! Sova eller åka till en utförsäljning som är idag?


image68

image69

image71

image72


image76
Dags att borsta tänderna ;)



  

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha man kan ju inget annat än Le när man ser den bilden! HAHAHAHA!!!

2008-05-25 @ 13:46:22
URL: http://linneafrank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0