Gitarr nästa

Ät sjukt sugen på att börja spela gitarr igen. Tog gitarr lektioner för många år sen men skulle vara kul att kunna lite mer än björnen sover.
Så otroligt mysigt på sommaren när det är någon som har gitarr med sig och köra en massa trubadurer.
Måste nog ta och leta upp gitarren...

Vart kvar på kontoret ganska länge idag. Skrev alla papper och sådana viktiga saker.
Imorgon kommer min data och vi ska se ut en bra plats på kontoret där jag kan sitta.
Kommer vara en massa att göra den här månaden.

Linnea ringde igår helt förstörd och berättade att hon blivit av med körkortet på väg ner till malmö.
åååh så otroligt drygt!!! Tur att hon bor i stan där det åtminstonde går att ta sig fram utan körkort och bil. Deppa inte ihop Nea du har det snart tillbaka igen ;)

nej...sovdags!

image47
En bild på min förra arbetsplats Servera och en MASSA rosa postit lappar.

image48
Man jobbar så mycket bättre med lite söta och goda saker också ;)
Jag var lite hello-kitty-klubba beroende ett tag.


Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0