Grymma!

Så skönt med lite sovmorgon igår. Det vart frukost med smoothie och läsning ute i solen innan det var dags att bege sig in till city för att möta upp Neapea.

På kvällen var det en tillställning som en väldigt välkänd sångpedagog (Sanna) ordnat. Hon har tränat röst med de allra största artister. Hon har en tillställning en gång om året där "hennes" artister kommer och uppträder.
En kul kväll och artisterna var RIKTIGT bra, sånn härlig stämning och det hela slutade med en rolig battletävling.
Jag visade Chuck i the blackness mina talanger och han tyckte att jag skulle satsa :P

Vi gick sedan vidare till Utecompagniet där Linneas kendocka jobbade :) Jag stötte även på Ubbe från åre/gotland , trevligt!
Vi avslutade kvällen med lilla menyn på donken sedan taxi hem.

image22

Smoothie:

Björnbär
Hallon
Blåbär
Banan
Filmjölk
isbitar

Vadå vitaminkick ;)


Lite bilder som jag snodde från Linnea.

image34 image35
       Papa dee höll i ställningarna

                                                                  



image39  image40
          Söta Linnea med en cider i högsta hugg

image38
Titiyo var trevlig och öste på scen.


Nu ska jag packa om väskan, åker till Gävle idag.

Ha en underbar dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0