Hultsfred?

Vart tog sommarvädret vägen?! Jag som trodde att jag skulle få spendera min lediga söndag ute i solen med en smoothie. Ack så fel! Istället sov jag rätt länge :)
Åkte sen hem till familjen på middag. mysigt!
Nu är jag tillbaka i lägenheten och funderar på om jag ska ta fram vintekläderna igen? haha, hade ju snöat i dalarna. 

12-15 :e juni är hultsfred festivalen. Jag vill dit!
Har varit där en gång tidigare. Jag var nog den enda som var så dum och tog med mig ett par vita skor :P
Jag och Sandra skulle promt längst fram när alla spelade trots att vi vart förvarnade. detta resulterade såklart i att vi vart klämda och de fick bära ut oss.
Men grymt kul och skön stämninng var det :)
En rolig grej nu i efterhand var när vi var på väg dit. Vi hade stannat vid en strand någon dag innan där vi sov kvar. Morgonen efter när vi skulle åka sista biten som var kvar packade vi in allting i bilen och började åka...
Vi hinner åka en rätt lång bit  innan vi ser att vi har glömt att stänga bagageluckan och packningen är borta!
Paniik och jag vart hysterisk, så vi vände och skönt nog hittade vi packningen som ramlat ut.
Skulle vilja besöka roskilde någongång också men det kommer jag nog inte kunna göra i år.

Nu ska jag nog gå och sova.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0