Korvgrillning

Jag vet, lite dålig uppdatering.
En massa jobb i helgen. Åkte till Gävle i fredags och till Uppsala i lördags.
Det var två grymma ställen som vi jobbade på och det fina vädret har ju hållit i sig.
Jag och Camilla tänkte att vi skulle försöka vara duktiga och träna. Köra powerwalk eller träna på hotellet som hade både pool och gym. Vad gjorde vi istället?! Jo, låg i gräset och åt massvis av godis och glass ;)
image25

image28

image27

image29




Kom hem rätt tidigt idag, sov någon timme i gräset innan jag åkte och mötte mina käraste Linnea, Josse och Jimmy.
Det vart korvgrillning och söndagsmys.


image30
expertern på grillning ;)

image31
image32
okej, det var inte bara korv...

image33
Hittade en söt unge att leka med




Hoppas ni har haft en bra helg!








Kommentarer
Postat av: Josephine

söta linda. Ha en bra dag. Hej då

2008-05-12 @ 21:12:07
Postat av: Lindalusen

haha min bästastebästa Josphine!

detsamma, call u later:)

puss

2008-05-12 @ 23:42:25
Postat av: cissie

nämen är det inte jimmy blomlid på bilden i mitten?

2008-07-02 @ 16:31:13
URL: http://cissie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0