Krock och ny bil

Diageo konferens igår. Dom har en grymt fin lokal som kontor med en egen bar på nedersta våningen. Vi gjorde lite drinkar och moffade i oss massor av popcorn och godis.
Sedan gick vi igenom lite försäljningssiffror och framtida mål.
Efter det gick vi vidare till en restaurang och drack vin med sugrör och åt middag även om vi inte var så speciellt hungriga efter allt godis.
En trevlig kväll var det i alla fall :)

Jag kunde inte vara med på så många drinkar eftersom jag var tvungen att vara på kontoret tidigt idag för att fixa i ordning allt material till killarna som åker ut på event turné. Jag åkte snabbt och köpte upp halva Clas Ohlssons lager. Måste ha sett rätt roligt ut. Jag kom med nyfixade naglar, high heels bärandes på 5 stycken verktygslådor och 4 STORA påsar fulla med buntband, häftpistoler och sånt nödvändigt.
Världens längsta kö ställde jag till med i affären dessutom, men jag tog det lugnt och log vänligt mot dom stressade kunderna bakom ;)
Körde sedan ner allt till örebro idag på eftemiddagen. Så sjukt tråkigt att åka bil ensam!

För er som inte vet så var det inte så länge sen jag krockade. På en motorväg i 110, den vart mer eller mindre smashad
Läskigt som sjutton! men idag kom en sprillans ny bil till kontoret och jag fick ta första turen :)
Jag var så rädd om bilen så att det tog mig en halvtimme att fickparkera :P


Nu blir det lite mat sedan får jag se om jag går och möter upp lite folk för en öl (cider för mig) på medis.


image50

image52

image53

 
Have a nice Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0