Mammas dag

Ni har väl inte glömt att det är mors dag idag.


Jag och Linnea skulle egentligen iväg på schlagerfest igår men efter 3478 samtal mellan varandra som var ungefär såhär:

Linnea: vad gör du?
Jag: Inget är trött, du?
Linnea: Inget är trött
Jag: Måste vi börja göra oss iordning kanske?
Linnea: aa snart
Jag: aa vi vilar en timme till.


Klockan vart mycket och vi ringde återbud och sa som det var. Tack för inbjudan Fredrik och hoppas vi får en ny chans nästa gång!
Istället gick jag och Nea och köpte varsin stor påse godis och hämtpizza. Vi hyrde två tjejfilmer som vi tänkte se efter schlagern men tjuvstartade lite.
Riktigt mysig kväll hade vi.

Idag vart det sovmorgon och sen åkte jag till Haninge för att ge min mamma en morsdag kram och äta lite middag.

image75
En bukett blommor hade jag såklart med mig till min underbara mamma :)

Har morgonmöte tidigt imorgon så måste kanske ta och sova snart.

Sov Gott, eller fortsatt trevlig kväll till er som ska vara vakna ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0