Walk and talk

Jag och Mickis fick ett STORT godissug fram emot eftemiddagen så vi packade ihop för dagen och tog ett besök på Ica.  Vi gjorde sällskap till slussen där hon skulle möta Anton och Jag Linnea.
Jag hade en klänning som skulle lämnas tillbaka vid hornstull så jag och Nea tänkte att vi skulle va duktiga och gå dit. Det roliga var att när vi kom till södrastation står en skylt mot hornstull fast den pekade åt andra hållet.

Linnea - nej det ligger inte ditåt
Jag - nej! eller?
Linnea - hmm eller?

haha vi vart lite fundersamma och det slutade med att vi fick stoppa en snäll dam och fråga åt vilket håll vi skulle åt.
Vet inte vad vi ska skylla på...Vem har vridit på skylten?!  Hur som helst så kom vi fram!
Vi skulle köra power walk men det vart mest indian hopp och rasmus på luffen sparkar. Dessutom tog vi en paus halvvägs på mariatorget med djupa disskusioner om håret på armarna, väldigt givande ;)
Framme på medis igen fick vi ett spontan ryck och gick på bio. 21 hette filmen, riktigt bra!

image64
Vegas nästa eller vad säger du Nea?

image62
Linnea gömmer sig bakom kepsen på mariatorget.







 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0