2 dagar, 2 städer, 2 butiker

Hektiskt som tusan men grymt bra blev det!  Sofis mode på Topshop

Tidigt tidigt i Onsdags begav sig jag, Lotta och Jonas till Lund. Vi tryckte in oss i den fullpackde skåpbilen och laddade upp för en låång resa.


Hur mång gånger har inte jag åkt den här vägen senaste året?! Hur har jag lyckats missa det otroligt roliga planet?!
Ett flyplan fullt utav godis, så här blev det shopping!
Vi fyllde en godispåse med Jenka och sen va det såklart störst bubbla vinner! Har ni provat att blåsa bubblor med 5 jenka i munnen? Prova!


Framme i Lund och inne på Topshop var det STRESS. Allt ska vara tip top innan gästerna kommer.
Jonas packade de 100 goodiebags som skulle delas ut.


Jag mötte upp Karl som kom med tåget och vi var och fixade lite annat.


Bord skulle pyntas...


20.30 var vi redo! Lotta är grym!
Med bar...


smink...


Artist...

fotostudio...

Sen var det bara gästerna som saknades, spana in kön!




Nu: Middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0