Halloweenfest 08

Festen i lördags blev riktigt lyckad! Massa glada vänner som kom utklädda i allt från pirater till vampyrer ;)


Vi laddade upp med musik och värsting ljud


På med sista sminket och fram med vinet. Nea som Cleopatra och jag som en rosa Älva ;)

Sedan började deom rulla in...


rånarna...

Vampyrer...

Läskiga händer...

En hummer...


Och självklart en bingo i den...

SandraPandra min blåa hälft...

En sjuksköterksa..

my Love...

Sjuukt kul kväll! Vi stängde ner runt 3-4?då det började spåra...

Igår var det 7 timmars städning, Gaalet vad stökigt det blir! Men jag och Linnea kan göra det mesta roligt så även städningen...ok vi ska inte överdriva nu, men det var helt ok ;)
Vi tog en massa godispauser, pizzapauser, datapauser och snackapauser.

Nu ska jag ta ett ryck och städa lägenheten :)

Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0