to finish first, you first have to finish

Har varit på Volvos lanseringskväll utav deras nya bil XC60. Det bjöds på lite mat, fika och en massa fina bilar.

Nya bilen. Snygg som tusan!


Sedan kom Gunnar Krantz, en av Sveriges mest meriterade seglare med bland annat fyra jorden runt kappseglingar bakom sig. Han berättade om den nu pågående seglingstävlingen "Ocean Race". Riktigt kul att höra hans historier om livet på en segelbåt under tävlingen. Frystorkadmat, ingen dusch, ingen tvål, inte ens ombyte utav underkläder...Tror den där tävlingen skulle passa mig bra :P haha!
Fast blev lite sugen på sjölivet ändå.


Om jag hade fått tagit med mig lite ombyte och en riktig säng hade jag inte tvekat på denna utmaning! Nu får jag nöja mig med helgens båtmässa i Älvsjö ;)

Sängen kallar, work tomorrow!

Trackback
RSS 2.0