Valvaka

Har precis kommit hem efter att ha hjälpt Patrik med att flytta. Det var visserligen inte så långt att bära då han bara flyttar två trappor upp. De var nästan färdiga när jag kom, men någon kudde och någon bok hjälpte jag till att bära upp. Sjukt fin lägenhet vid Odenplan. Hade även turen att få bli bjuden på middag :)

Nu sitter jag här med en päronsplitt och ska ha valvaka. Tycker faktiskt att det är rätt intressant och ska bli spännande att se vem amerikanerna röstar fram. McCain eller Obama? Själv hade jag röstat på Obama. Tror att det är ett steg i rätt riktning. Ännu mer intressant är USA:s valsystem, hur kan man fortfarande använda sig utav ett så uråldrigt system?!
Hur det än slutar så kommer det bli historiskt. Kul!



Fick nyss veta att de hittat min Ipod! Wohoooo!
För er som inte vet så försvann 3 st Ipods under våran Halloweenfest i lördags. Min Ipod, Bingos Ipod, Nicklas Ipod och Linneas data hälldes det en drink på. Både min och Bingos Ipod kom dom och lämnade tillbaka idag. Bra gjort! Så skönt att det fortfarande finns hopp för samvetet. Nu är det bara Nicklas Ipods som saknas, kom igen nu! Har någon av misstag råkat fått med sig denna hem, give it back! Man tar inte andras saker. Att det ska vara så svårt för folk att förstå. Man blir så trött...

Slå nu på 5:an och kika på kanske Sveriges skönaste killar, Filip och Fredrik som håller valvaka natten lång ;)

Hejja Obama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0