Eru go eller?

Och så var det måndag igen. Vart tar veckorna vägen?

Ingen utgång i lördags. Blev en hemmfest (inflyttningsfest?) hos min kära Sandra istället.
Hon har nyss flyttat och jag hade fortfarande inte sett lägenheten. Men nu har jag!
Superfin lya och man kunde inte missa att det är Sandra som bor där med alla döskalleprylar och annat typiskt Sandrastuff. Tack för en tevlig kväll!

Söndagen blev slapp. en promenad, en fika för att sedan avslutas med film och Sushi.

Nu sitter jag i min lilla lya på söder. Har varit ute på en 2 timmars promenad. Hade missat att det var match idag men det var inte svårt att förstå när man kom ut på götgatan. Massvis av poliser, fulla människor som skriker djurgården. Några hammarby (okej jag är på söder, de flesta skrek HAMMARBY), sen finns det dom där som ser sin chans att bara få vara med i allting och bara skriker för skrikandets skull.
Jag brukar bli sugen att sätta mig på någon utav götgatsbackens pubar när det är något sånt här, men idag var inte en sån dag. Jag kände mig mest irriterad på alla skrikande personer som blockade gatan där jag gick på min promenad. Lukten av öl gjorde mig illamående. En massa smällare i bakrunden gjorde det inte lätt att föra mitt påbörjade samtal i mobilen. Nej, så jag tog en sväng förbi Ica för att köpa lite kyckling, avocado och annat gott för att istället käka middag.
Nästa match (om det är bra tid) ska jag inte vara lika tråkig och istället stå med alla andra skrikande människor och hejja på bollen ;)

Sovdags!

Massa jobb imorgon...



Kommentarer
Postat av: ypusofine

ja har blivit så jävla ball nu och skaffat mej en Blogg ;) just like u wanted 2.

2008-10-21 @ 16:52:19
URL: http://hammarcity.blogg.se/
Postat av: jamjam

ååå snart är de fredag.. längta längta längta!!

2008-10-22 @ 20:13:48
URL: http://jamjams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0