Onsdagsmiddag

Fiskpinnar, potatismod och remouladsås. Inte så tokigt va?
Gick till studion för att möta Linnea efter jobbet. Vi skrev ihop en inbjudan till halloween festen. Så ni som inte har facebook och vill glida förbi. slå en signal :)

Fick ett samtal från en kille idag som undra om jag ville åka till Dubai och göra en reklamplåtning.
Fick lite tips från Bingo vad man ska tänka på och fråga för något så att man inte blir blåst. Finns tråkigt nog en hel del sånna i den branshen.
Så får se vad det blir för något där...

Bingo skjutsade oss sedan i hans mycket fina bil. Då pratar jag inte om någon ferrari eller porsche. Nej det är mer som en epatraktor/ ministridsvagn (utan fönster!).
Jag  och Linnea sprang till Ica och lagade sedan till denna gourmet middag.


snodde en bild på åket.

Linnea är ute och sätter på fönster nu, det regnar...


Kommentarer
Postat av: cissie

Tjenamors gumman :) Fick din inbjudan om halloween festen på facebook :) Är det ok om jag drar med en kompis?

Ha det bra, Puss!

2008-10-16 @ 18:08:37
URL: http://cissielisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0