Sparris och....kyckling

Helt underbar söndag igår. Precis sådär som en söndag ska vara.
Sovmorgon och det första man ser med sina nyvakna ögon när man tittar ut är en tjock grå dimma och regn. Skönt, och låg kvar en timme till i sängen. Sen en låång frukost.
Jag och Trotte begav oss ut i regnet för lite shopping. Det är tur att man inte har mer än två och en halv minut till närmsta H&M. Hade tänkt att bara kolla men slutade oväntat (?!)  med två nya kjolar :)
Fastnade sedan på waynes coffe ett bra tag. Latte och Scones, Mums!

Mötte upp Thea i regnet för lite jobb och fjällen snack. Visade sig att hon också åker bräda.
Jag är sjukt sugen på lite fjällen nu. Thea åkte iväg för att handla lite möbler och jag knatade ner till folkungagatan där Deniz, Linnea och en till rar tjej satt och åt godis samtidigt som gossip girl rullade.
Jag gnällde över att jag var hungrig och ville ha mat och fick tillslut med mig Deniz ut för att handla sushi, STÄNGT!
gaah trodde dom hade öppet jämt.

Så istället mötte jag upp Trotte som varit och gymmat och dök in i närmsta ICA.
Sparrissoppa, baguette, creme fraiche, kycklingsticks och en riktigt bra film slutade denna söndagskväll med.


Det var faktiskt gott :)

Kommentarer
Postat av: cissie

vad mysig din söndag lät hjärtat :) kram cissie

2008-10-06 @ 22:43:35
URL: http://cissielisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0