---

Jag får nog bli en helgbloggare. Har varit helt otroligt effektiv den här veckan och det känns som att jag har fått planera in varenda minut för att hinna med allt. Så Facebook, blogg och allt annat som har med data att göra har det inte funnits tid till. Men det är bara att hoppas att man får igen för allt slit man lägger ner. Det ska jag! Man måste ju kämpa lite för att komma någon vart ;)


En middag hos underbara Josse och Jimmy (och snart en till ;) hanns med i veckan.



Hade en helt fantastiskt trevlig kväll i fredags tillsammans med Mirjam. Vi började med middag, deeptalk och några glas vin hemma hos mig, för att sedan slå klackarna i taket på "ett ställe". Och om vi gjorde?! haha sjukt kul kväll!
Det är inte ofta jag vaknar med huvudvärk men det gjorde jag igår. Min bror kom och hämta mig och bjöd mig (ofrivilligt?) på lunch. Tack!
Kvällen bidde lugn med Sushi och två filmer tillsammans med Trotte och Viggo.


Nu sitter jag och äter äppelmos. Finns det något godare än hemmagjord äppelmos?
Trottes mormor och morfar har gjort en farligt god som jag jag kommer äta upp om den inte göms snart...
Så nu ska vi Istället gå till Mosebacke för att käka brunch. Har hört att man måste prova den.
Och har man krypavstånd dit finns det ingen ursäkt för att inte testa.
Återkommer sen om hur den var :)



Trevlig Söndag!




  


Kommentarer
Postat av: josephine

ååh äppelmos. Min linda med havregrynsgröt och äppelmos. :D.

saknar dej baby. även fat vi sågs i söndags. hmm.

fika i veckan? muggen?

va sägs?

Puss lovly.

2008-10-26 @ 16:59:02
URL: http://hammarcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0