Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dg?
Nej det är ingen vanlig dag, för det är Monicas & Lindas födeledag, hurra hurra hurra!

Har blivit väckt med sång och presenter, precis som det ska vara :)
Både jag och min kära moster fyller år idag. Grattis Monica!!!

Fast det är med lite blandade känslor jag vaknar idag. Ska nämligen på begravning nu på förmiddagen för Rodde.
Kommer nog bli riktigt tungt....


Måste åka nu.


Ps. Tack så mycket för alla fina sms som har ramlat in under natten/morgonen. Ni är bäst, tack för att ni finns!


Kommentarer
Postat av: Anna Bergh

Grattis!!Hoppas du får en toppen dag!!

Kram och puss på daj!!!

Anna

2008-10-30 @ 14:29:00
Postat av: Malena

Men då! Min faster och jag fyller också samma dag, på nyårsafton.

Grattis!!//Puss & kram malena

2008-10-30 @ 16:07:54
URL: http://malenasvarld.blogg.se/
Postat av: Gun-Britt Englund

GRATTIS LILLA STUMPAN!Vi syns ikväll

mormor-morfar

2008-10-30 @ 16:30:24
Postat av: Evelina

Grattis Linda i efterskott;)

Önskar Håkan Birgitta

Calle o Evelina<3

2008-10-31 @ 14:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0