Halloween plans

Linnea kom och knackade på.

Jag: heej! perfekt har du ätit middag?
Linnea: ja jag åt nyss två mackor.
Jag: Men middag?!?!

Linnea har inga mattider, tror jag ska köpa en matklocka till henne i julklapp.
Frukost, lunch, middag frukost, lunch, middag!

Vi traskade iallafall ut i det KALLA vädret, upp mot götgatsbacken.
Hungrig som sjutton var vi på jakt efter ett mysigt middagsställe.
Slog oss ner vid ett fönsterbord nära den öppnaspisen, som inte ens var tänd (det är höst och kallt, slå på den!)
En kopp Te till mig, en kopp kaffe till Linnea... och på tallrikarna framför hos har vi något med frön, smör, ost, skinka, paprika...ja ni fattar? varsin onyttig MACKA!

Vet inte hur många middagar som har slutat med mackor.
Vi skulle förmodligen kunna leva på mackor, sålänge man får lite variation på pålägg.


Så här skulle det ha sett ut!

Vi började planera lite Halloween, så boka in den helgen ;)





Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahahaa... ;)

SEE YOU TONIGHT!!!

2008-09-19 @ 12:41:16
URL: http://linneafrank.blogg.se/
Postat av: Anonym

Räkna med mig ;=) Bästa helgen av dem alla.



Kramar

2008-09-28 @ 20:59:34
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0