Och så var det Söndag igen...

Någon mer än jag som tycker att helgerna går för fort?

Har haft fullt upp i helgen, kul!
Mange och Jhonny hade fest i fredags. Ett stayaway och ett Goaway - party.
Mange ska ut på äventyr i Australien och Nya zeeland medans Jhonny ska hålla sig hemma...
En riktigt lyckad kväll!

Började kvällen hemma hos Mica tillsammans med Lotta, Louise och min andra hälft Nea ;)
Sedan var det middag på Vimmel där det var fullt av glada människor.
Resten av Bsp var på plats så vi bildade ett bsp middagsbord.

(som vanligt har Linnea massa bilder och jag snor :P )

Lotta, Jag och Nea


Louise, Mica och Lotta


Vid middagsbordet


hahah Nea hade kul


Jag och Richard

Efter god mat, massa prat och X antal vitaminshotar var det dags att göra entré på Berns.
Lite dans men mest mingel. Härlig kväll!

Lördag var det jobb för min del. Jag och Dogge Doggelito jobbade i en monter för ett smyckesmärke.
Han skrev autografer och jag hällde upp champagne.
Det var en sluten smyckesmässa. Huur mycket smycken som helst, jag har en låång önskelista nu :)

Dogge hade sin två döttrar med sig. hahah dom var vildare än vildast och jag vet inte vad jag gjorde men något bra måste jag lyckats med. De vart nämligen tokkära i mig så när jag skulle gå hade jag ett barn på varje ben som tyckte att jag skulle stanna och leka mera.
-Du ska bli våran nya barnvakt sa den ena. hahah!

Bjöd sedan in mig själv på middag hos min kära moster.
 
Idag har det varit shopping hela dagen, dock bara killkläder!
Avslutade med en middag med la familia.

Ikväll blir det bio eller träning...

Hoppas ni haft en bra helg!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0