Can I sleep here?

En ny lya sökes!
Om Exakt 6 dagar måste jag TYVÄR lämna min underbara söta lägenhet uppe på mosebacketorg. Jag har inte försen fram tills idag vetat vart jag ska flytta. Det är inte lätt att få tag på lägenhet i Stockholm måntro!
Det var ju kanske inte så att jag hade behövt sova på gatan om jag inte hittat någon. Nej, jag sover visserligen mestadels hos Trotte, så har jag en säng 30 min söderut hos mina föräldrar, en söt Linnea på Bondegatan som kanske hade låtit mig dela säng med henne?

NU är det löst!!! Äntligen äntligen! Idag fick jag nämligen nycklarna till min nya lägenhet.
Vart  det är håller jag lite hemligt tills att jag skrivit på alla papper.

Nu ska jag nog kika in på alla möbelsidor för lite inspiration...

Tack för all hjälp P!!!




Utsikten från baksidan av min "gamla" lägenhet...
Trackback
RSS 2.0