...

En hel vecka utan bloggning, igen!
Fullt ös som vanligt, mycket på gång på jobbet så jag har fart och flängt mellan Clas Ohlsson, Ikea, Coop, Br och andra affärer för att hitta möbler och material till våra events. Förutom jobb så har jag tränat som sjutton den här veckan, fikat med Camilla som jag inte träffat på månader...nu har vi lite roliga planer på gång!
Idag är det Fredag och med stor risk för att låta gammal, men helt otroligt vad snabbt veckan har gått!

Igår var det Rockbjörnen. Var där förra året och hade riktigt kul. Bra artister och en grym efterfest. Nu ska jag läsa vilka som fick årets priser...

Tommy Lee var på Cafét igår men varken jag eller Linnea var sugen på att dra dit. Vi får ta igen det vid nästa tillfälle! haha!
Nej, Istället gjorde vi skaldjurssoppa och såg en nyinköpt film. Sen väntade jag på att Trotte skulle komma hem från Åre :)

Nu ska jag fortsätta att jobba lite. Massa samtal ska ringas och ska försöka boka in ett möte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0