Pumafest, Dop och matteprov

I fredags var vi på denna tillställning på Rose. Det var trevligt men man missade nog ingenting om man inte gick dit. 



I Lördags var det Josephine och Jimmys lilla prinsessa Angelinas dop. Väldigt fint med mysig dopfika hos Jimmys mamma efteråt.


Söta som få!
Foto: tror att det är Josephines pappa som tagit bilden. Jag snodde den från Mirjam,


Ikväll ska jag försöka plugga lite matte. Ja ni hörde rätt. Matematik!
Har nämligen sökt in till en utbildning och nu är det dags för ett intagningsprov.
Jag har inte öppnat en mattebok på snart 4 år....vart tusan ska jag börja?!

x och y och upphöjt till 4 och roten ur där. Finns det något tråkigare?

Nej, nu ska jag jobba lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0