De va la gött änna

(Jag glömde nog trycka på knappen "publicera" i fredags) så här kommer det:


Veckorna går snabbt ibland. I vanliga fall brukar jag vid den här tiden på en fredagkväll antingen hunnit slita av mig kläderna och sitta under en mysig filt, se en bra film och trycka i mig godis tills att man mår illa. Eller så har jag tagit fram vinet, höjt musiken och är snart redo för hejdundrande utgång. Idag vill jag inte att det ska vara fredag. Jag vill inte se en film, jag vill inte köra en utgång, jag vill jobba! Vi har en sjukt kul grej på gång som jag bara vill spinna vidare på, komma ett steg närmare målet. Se ett grymt resultat och sedan sitta där och tänka "det här gjorde vi fan bra!" Det är bara att lagra ideérna och spara krutet tills på måndag.
Och jag har ju faktiskt bokat dejt med min Linnea och Deniz idag, alltid kul! Får se vad vi hittar på, gissar att mat står först på schemat. Vi är änna hungriga brudar allt!

Jag körde som ni kanske vet sista axe eventet förra helgen. Då var det Helsingborg, Göteborg och Malmö som besöktes. Det blev party party i både Helsingborg och Göteborg. Om jag inte skulle bo i Stockholm hade jag utan tvekan flyttat till Göteborg. Jag känner mig hemma när jag kommer dit. Skönt folk överallt, jag är såld på dialekten, sköna krogar, fina torg och gator, västkusten, vet inte vad det är but I like it! Vi hade en lång och snöig jobbdag i göteborg men därimellan hann vi gå på hockeymatchen mellan Frölunda-Skellefteå. Länge sedan jag var på hockey och den här var riktigt bra. 1-0 till Frölunda!

Helsingborgs uteliv var ju lite annorlunda. Det var lite som att komma till mellanstadiet så jag gick all in för klass 4B ;)
Har nog adrig kännt mig gammal på en nattklubb men här var jag nästan tant men mina 21 år i jämförelse med de resterande 16-17 åringarna. Så vi fick helt enkelt hänga med bartenderna vilket resulterade i kanske lite för många gratis shots...Kul hade vi i vilket fall! "Efterfesten" blev på ett ställe där vi tidigare haft ett captain morgan event, lite dans här också sedan var det bums i säng och upp tidigt för en bra hotellfrukost.


hockeymatchen på skandinavium, jag måste börja gå på hockey lite oftare. Någon som ska med?


On the road! Kallt men soligt i alla fall :)




Här kom en bild från studentkorridoren, Jag och Johannes laddade


Det var flera som var taggade


Så här mysigt kunde vi ha det i bilen, det fanns ju både TV och data :)






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0